רבים אנשי ישי נותרו בתפקידם

    דוד קורצווייל No Comments on רבים אנשי ישי נותרו בתפקידם
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרבה לחץ היה בחודש האחרון אצל אנשים מכובדים מאנ"ש בני עדות המזרח.

    מטאטא חדש מטאטא טוב אומר הפתגם העממי, והם ששייכים למטאטא הישן חששו על תפקידם, שכרם ופרנסתם. מדובר כמובן על אנשי יו"ר ש"ס לשעבר אליהו ישי שמוקמו בתפקידים שווים בערי ישראל. דרעי שהצהיר כי יעשה סדר ברשימה, יכניס צעירים ויוציא מקורבים הצליח לגרום להם להזיע באפן מוגבר.

    אולם איך שהמפה נראית היום רבים מהם נכנסים לשנה החדשה בצורה רגועה ושלווה. אנשי דרעי יאמרו: מכאן ראיה שפניו של היו"ר לשלום ומניעיו עניניים, ואילו במחנה השני יאמרו כי דרעי לא הצליח לעמוד מול הכח שצברו אותם נציגים במקומם הם ולכן הוא מעדיף להתעסק עם אחרים.

    עם קבוצת האנשים הנ"ל ניתן למנות את עופר כרדי שממשיך להוביל את ש"ס בבאר שבע. את חגי חדד שנשאר המלך בנתניה. אליהו דדון שממשיך לקדנציה נוספת בבני ברק. בני אלחרר שניצח שוב את רפי ברנז וממשיך לעמוד בראש רשימת ש"ס בבת ים. גם באבנר אקוע איש רחובות לא נגעו ומקומו בטוח. רונן גנון יושב לו הלאה לבטח בצפת ומאיר לוי מקרית שמונהשישרת את ש"ס עוד קדנציה לפחות. כולם אנשי ישי, כולם היו בניו.

    צריך להדגיש כי מדובר ברשימה של חלקית והגשת הרשימות עדיין לא הסתיימה. כך או כך נראה כי לא יחולו שנויים מפליגים ברשימות ש"ס הארציות. הדחות קורעות לב נמצאות במיעוט, וההבטחה להחזיר עטרה מחכה לפרעונה.



    0 תגובות